Sunday, October 25, 2009

~in a relationship and its complicated~


salam everyone~...hmmm..today is my first day of exam...the pgn paper...muahahhaaha~..semalam telah study2 ayam dgn fiza~...naseb baek puan asfadilah bagitau ape yang masuk~....*boleh lah jawab kan dgn tips tu....*


hhmmm~..baru je lepas blogwalking ni...hmmmm~..byk pulak blogger yang post entry pasal love ni...aku ni...tak bleh lah nak cerita lebih2...sbb aku bukan single tapi macam single....semua nye diluar kawalan aku...hehh~..*apakah*?..

okeyylah...please bagi chance kat aku utk luahan perasaan...kalau encik khairul faezi bace...saya harap awak boleh explain...sbb ini andaian saya je...based dengan hubungan kita lately...sy tau kita dah tak macam dulu~...*yeke?*..hehe..



"setiap terucap kata itu aku
tak sanggup membalas smua anugerahmu
kutakut dirimu terlalu berharap akan hangat sentuhanku
kuakui dirimulah yang terindah
yang tak akan pernah bisa kulupakan
namun bila kau slalu ada disisi
takkan bisa berikan apa inginmu
kubukan terbaik atas cinta sucimu
ku pasti tak dapat buat kau bahagia
aku bukanlah raja dengan sebuah mahkota
yang tercipta untuk dirimu….
kau percikan rindu untukku
kata cinta yang pernah kau beri
kan kau dapatkan sakit yang kan kau rasa pelukanku
(kau kan tau diriku tak bisa, membelaimu bahagia)"
~puisi terindah, kangen band, 2008~

mungkin ni kot yang awak rase?..ntah sy pun taktau~....sbb sy terasa seperti sy sorg je yang pulun...*penat tau*...takapalahh~..sy maseh pecaya awak..sy pegang semua janji awak~....and simpan dalam pokett~...hehe..

wat masa ni~..aku tak meletakkan apa2 harapan~...apapun boleh jadi...aku pun muda lagi..aku takkan settle down selagi tak ade keja elok,kereta harrier, beli rumah khas utk mak n abah~...itu janji aku pada diri sendiri...cinta tu biarlah~...

haaaa~...okayy tak naddy jiwang?...baeklah cam hampehhh....lalalalala~...okay..nak update status....'aku in a relationship and its complicated'....=)

xoxo~

0 comments: